Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü, geçtiğimiz aylarda hizmete başlayan Atatürk Devlet Hastanesi'nin Muncurlu ek hizmet binasını ziyaret etti. Snapinsta.app_420917511_815827016973712_1235893498848054081_n_1080

Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü " Muncurlu’da hizmete başlayan Kadın ve Çocuk Hastanesi’nde vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimizi ilettik.Düzce’mizi her konuda kalkındırmak, daha güzel bir şehir inşa etmek için durmadan çalışmaya devam ediyoruz.
Bu vesile ile hastalarımıza şifa, derdi olanlara Rabbi’mizden derman diliyorum" ifadelerini kullandı.

Snapinsta.app_421915638_298444729892532_464152201115528765_n_1080

İSRAFTA ACI TABLO. MÜCADELE YETERSİZ...
İSRAFTA ACI TABLO. MÜCADELE YETERSİZ...
İçeriği Görüntüle

Snapinsta.app_420634769_755701452653767_6400289006515839754_n_1080Snapinsta.app_421030509_390026940177992_6653492825697294451_n_1080